مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 06:312023-01-11اقتصادي

استاندار مازندران: خانه صنعت و معدن باید به خانه نخبگان تبدیل شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قائمشهر، آیین تجلیل از صنعتگران و معدن کاران مازندران با حضور حسینی پور استاندار جمعی از مسؤولان و صنعت گران استان در سالن نمایشگاه بین المللی کاسپین نیاوران برگزار شد.

سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران در این مراسم با توجه به اهمیت صنعت معدن و تجارت در مازندران گفت: بیشترین جلسات من در یک سالی که در خدمت مردم استان هستم با مدیران اقتصادی بوده و پیرامون مشکلات صنعتی استان بوده است.

وی با  بیان اینکه مسؤولان کشوری هم که به استان آمدند بیشترین بازدیدها از مراکز صنعتی داشتند، افزود: حل مشکلات و چاره اندیشی فقط مربوط به دولت نیست،کارهای مهمی در مازندران صورت گرفته که این استان در تراز بالا قرار داده است.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه دستاوردها را نباید نادیده گرفت، گفت: خانه صنعت و معدن ما باید به خانه نخبگان تبدیل شود، در اجرای سیاست اصلاح مسائل اقتصادی با تولید روغن و مرغ از این استان بخشی از مشکلات کشور در این حوزه برطرف و تامین شده است.

وی با بیان اینکه ما نباید خودمان درگیر مسائل سیاسی کنیم چرا که باعث عقب ماندگی ما شده است، افزود: اعتقاد من این است که صنعت مازندران را متناسب با دانش بنیان جلو ببریم و در این راستا من حامی شما هستم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار مازندران: خانه صنعت و معدن باید به خانه نخبگان تبدیل شود

استاندار مازندران: خانه صنعت و معدن باید به خانه نخبگان تبدیل شود