مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 06:452023-01-11فرهنگي

قهرمانان جنگ را ماورایی تصویر نکنیم/چالش«غریب» در روایت «بروجردی»


محسن مومنی شریف نویسنده و رییس پیشین حوزه هنری با اشاره به اهمیت پروژه سینمایی «غریب» بیان کرد که شهید محمد بروجردی فرماندهی بود که فرمانده پرورش می داد.

- محسن مومنی شریف نویسنده و رییس پیشین حوزه هنری با اشاره به اهمیت پروژه سینمایی غریب بیان کرد که شهید محمد بروجردی فرماندهی بود که فرمانده پرورش می داد.

محسن مومنی شریف رییس پیشین حوزه هنری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ساخت فیلم سینمایی غریب که روایتگر بخش هایی از زندگی شهید بروجردی است، گفت: به جای پرداختن به اسطوره سازی، اسوه سازی مهم است.

اسوه ها کسانی هستند که قدرت های ماورایی ندارند و از جنس مردم هستند اما دارای فضائلی هستند که این فضائل برای همه خوشایند است و بسیاری آرزو دارند در آن شکل و شمایل باشند و دیده شوند.

وی ادامه داد: قهرمانان دفاع مقدس کشور از این نظر هم متفاوتند و تنها دارای بُعد نظامی، قدرت جنگندگی و مقاومت نیستند بلکه به لحاظ پهلوانی هم انسان های برجسته ای به حساب می آیند و ارزش معرفی شدن را دارند.

از این دست قهرمانان اسوه ساز نیز در این هشت سال جنگ تحمیلی کم نداشتیم.

یکی از آنها شهید محمد بروجردی است.

مومنی شریف همچنین گفت: بسیاری از ملت ها ممکن است این چنین برای کشورشان قهرمان سازی کنند اما جای خرسندی دارد که در کشور ما، قهرمانان واقعی بسیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمانان جنگ را ماورایی تصویر نکنیم/چالش«غریب» در روایت «بروجردی»

قهرمانان جنگ را ماورایی تصویر نکنیم/چالش«غریب» در روایت «بروجردی»