مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 07:052023-01-11اقتصادي

صنعت مازندران دچار ضعف مدیریتی است


رییس خانه صنعت و معدن مازندران با اشاره به اینکه بخش صنعت به دلیل برخی ضعف های مدیریتی رنج می برد، در واقع تمامی واحدهای صنعتی، بخشی به نام مدیریت انسانی دارند که متاسفانه به درستی اداره نمی شود، - گفت: مکانیزم های انتخابات سراسری در حوزه های مختلف صنعت بسیار ضعیف است چرا که به رغم حضور نخبگان دانشگاهی در بخش صنعت و معدن شاهد افراد منفعل در تشکل های بخش خصوصی هستیم.

سید مجتبی رضوی دیشب در همایش تجلیل از تولیدکنندگان و صنعتگران مازندران که در مجتمع نمایشگاهی نیاوران ساری برگزار شد، با اشاره به اینکه جغرافیای وسیع مازندران بیانگر شرایط ژئوپلیتیک و ژئواستراتژیک است که کل دنیا این مهم را تایید می کنند، اظهار کرد: بخش صنعت به دلیل برخی ضعف های مدیریتی رنج می برد در واقع تمامی واحدهای صنعتی بخشی به نام مدیریت انسانی دارند؛ متاسفانه به درستی اداره نمی شود.

وی افزود: مکانیزم های انتخابات سراسری در حوزه های مختلف صنعت بسیار ضعیف است چرا که به رغم حضور خیل عظیم نخبگان دانشگاهی در بخش صنعت و معدن شاهد افراد منفعل در تشکل های بخش خصوصی هستیم و نسبت قابل ملاحظه توانمندی حوزه صنعت با سیستم اداری قطع است .

رییس خانه صنعت و معدن مازندران، دادن آزادی عمل به صاحبان تفکر در بخش صنایع را رمز موفقیت کشورهایی همچون چین در تولید دانست و گف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت مازندران دچار ضعف مدیریتی است

صنعت مازندران دچار ضعف مدیریتی است