مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 07:052023-01-11سياسي

یک سوم آمار اعلامی بازماندگان از تحصیل سیستان و بلوچستان در دسترس نیستند


معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان گفت: مشکل بازماندگان از تحصیل معمولا از جمله موضوعاتی است که در رسانه ها زیاد مطرح می شود در حالی که بازنمایی درست و به موقع این مشکل و دلایل آن در جامعه بسیار مهمتر و ضروری تر است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان گفت: مشکل بازماندگان از تحصیل معمولا از جمله موضوعاتی است که در رسانه ها زیاد مطرح می شود در حالی که بازنمایی درست و به موقع این مشکل و دلایل آن در جامعه بسیار مهمتر و ضروری تر است.

روح الله شیرازی در جلسه ساماندهی بازماندگان از تحصیل استان اظهار کرد: موضوع بازماندگان از تحصیل در استان سیستان و بلوچستان از مهمترین مباحث و مشکلات پیش روی آموزش و پرورش است که به تعریف دقیق و صحیح نیاز دارد.

وی با بیان اینکه تارکان از تحصیل و بازماندگان از تحصیل دو مقوله متفاوت هستند افزود: وسعت مساحت و پراکندگی نامتعارف جمعیت استان، کمبود نیروی انسانی، فقر اقتصادی و مباحث فرهنگی و اجتماعی را از مهمترین دلایل ترک و بازماندگی از تحصیل در سیستان و بلوچستان عنوان کرد.

شیرازی تصریح کرد: از آنجایی که سیستان و بلوچستان استانی مهاجرت پذیر و مهاجرت فرست است، یک سوم آمار اعلامی تحت عنوان بازماندگان از تحصیل در سیستان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک سوم آمار اعلامی بازماندگان از تحصیل سیستان و بلوچستان در دسترس نیستند

یک سوم آمار اعلامی بازماندگان از تحصیل سیستان و بلوچستان در دسترس نیستند