مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 08:252023-01-11سياسي

جامعه کارگری محور چرخ تولید است/ضرورت توجه به مشکلات کارگران


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: محور چرخ تولید، جامعه کارگری است و بخشی از تولید و اقتصاد هر جامعه ای به این قشر بر می گردد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد رضا طالبی سه شنبه شب در جلسه برنامه ریزی جشن خانواده کار و تلاش در هفته فرهنگی استان بیان داشت: جامعه کارگری محور چرخ تولید است و این موضوع نشانگر نقش مهم حوزه کارگری به ویژه در جامعه اسلامی است.

وی با بیان اینکه شاید تاکنون توجه شایسته ای به جامعه کارگری نشده باشد، افزود: در دولت سیزدهم بر این باوریم که تا جایی که امکان دارد کارگران دیده شوند و کمک کار آنها باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: در یک سال گذشته شاهد معوقات بسیار جامعه کارگری و مشکلات بیمه کارگران بودیم که جلسات متعدد و فوق العاده ای برای رفع این مشکلات برگزار کردیم که نتیجه آن کاهش معوقات کارگری است.

طالبی بیان کرد: در حال حاضر این معوقات به حداقل رسیده و معوقات باقی مانده مربوط به پیمانکارانی است که برای پرداخت آنها نیاز به اعتبارات دولتی است و تأمین اجتماعی هم در این خصوص همکاری خیلی خوبی با ما داشته است.

وی با تاکید بر اینکه امنیت شغلی کارگران برای ما خیلی مهم است، تصریح کرد: در بعضی از مواقع قوانینی وجود دارد که شاید سبب ایجاد مشکل برای کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه کارگری محور چرخ تولید است/ضرورت توجه به مشکلات کارگران

جامعه کارگری محور چرخ تولید است/ضرورت توجه به مشکلات کارگران