مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 08:252023-01-11اقتصادي

پیگیر اعتبار تعریض محور ابهر_قیدار هستیم/ آخرین وضعیت پروژه فاضلاب شهر ابهر


فرماندار شهرستان ابهر با بیان اینکه تعریض محور ابهر به قیدار به اعتبار سنگینی احتیاج دارد که به دنبال تامین این اعتبار هستیم، گفت: بحث روکش و آسفالت این مسیر به طور کامل انجام شده است.

- احمد ذوالقدر، فرماندار شهرستان ابهر در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان، با اشاره به اجرای شبکه فاضلاب شهر ابهر تصریح کرد: یک سری اختلاف جزیی در داخل شهر با شهردای داشتیم که طی جلسات و مکاتباتی که انجام شد برطرف و پروژه در حال حاضر فعال است.

فرماندار شهرستان ابهر با بیان اینکه طبق قراردای که بسته شده است شرکت فولادی آب بر می تواند از پساب فاضلاب شهری برای صنعت خود استفاده کند، گفت: شخصا برآوردی که انجام داده ام به نظر می رسد که این مقدار پساب علاوه بر شرکت فولادی جوابگوی تامین آب شرکت های فولادی دیگر هم باشد.

فرماندار شهرستان ابهر با بیان اینکه تکمیل پروژه فاضلاب شهری یکی از مطالبات به حق مردم ابهر است، گفت: برای تکمیل پروژه از ظرفیت بخش خصوصی کمک گرفته شده و با سرمایه گذاری 320 میلیارد تومانی قرار داد آن بسته شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به جاده ها و محورهای خطرناک و پرحادثه شهرستان ابهر نیز اشاره کرد و گفت: اقدامات عملیاتی و بازسازی جاده شریف آباد به نورین و ادامه این مسیر که از سال 98 آغاز و نیمه کاره مانده بود، با کمک مدیرکل راه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیر اعتبار تعریض محور ابهر_قیدار هستیم/ آخرین وضعیت پروژه فاضلاب شهر ابهر

پیگیر اعتبار تعریض محور ابهر_قیدار هستیم/ آخرین وضعیت پروژه فاضلاب شهر ابهر