مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 08:402023-01-11سياسي

طلاق؛ تصمیمی که می تواند نگرش افراد نسبت به جنس مخالف را تغییر دهد


یک روانشناس خانواده در چهارمحال و بختیاری گفت: در بسیاری از موارد افراد پس از طلاق نگرشی منفی نسبت به جنس مخالف پیدا می کنند درحقیقت فرد گمان می کند از سمت طرف مقابل دچار ضربه و آسیب شده و این موضوع را به تمامی گروه جنس مخالف بسط می دهد یعنی نسبت به آن ها دچار بدبینی می شود.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری یک روانشناس خانواده در چهارمحال و بختیاری گفت: در بسیاری از موارد افراد پس از طلاق نگرشی منفی نسبت به جنس مخالف پیدا می کنند درحقیقت فرد گمان می کند از سمت طرف مقابل دچار ضربه و آسیب شده و این موضوع را به تمامی گروه جنس مخالف بسط می دهد یعنی نسبت به آن ها دچار بدبینی می شود.

امین مختاری در گفت وگو با ایسنا درخصوص شرایط و ویژگی های ازدواج مجدد افراد پس از طلاق، اظهار کرد: طلاق اگر یک تصمیم صحیح باشد و طرفین با درایت و منطق تصمیم به جدایی بگیرند یعنی این انتخاب براساس احساسات، هیجانات و ناراحتی های موقت نباشد اما همچنان یک ضربه روانی برای مرد و زن محسوب می شود و به همین علت طرفین پس از طلاق به فرصتی برای بازسازی افکار و احساسات خود نیاز دارند.

این روانشناس خانواده افزود: یکی ازاز روش هایی که افراد می توانند پس از طلاق در پیش بگیرند و با استفاده از آن خود را از نظر ذهنی و روانی بازسازی کنند کمک گرفتن از افرادی است که در این زمینه از ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلاق؛ تصمیمی که می تواند نگرش افراد نسبت به جنس مخالف را تغییر دهد

طلاق؛ تصمیمی که می تواند نگرش افراد نسبت به جنس مخالف را تغییر دهد