مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 08:452023-01-11اجتماعي

اسکان اضطراری 1000 نفر متأثر از برف در جاده های خراسان جنوبی


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: در پی بارندگی برف و کولاک شب گذشته در سطح جاده های استان خراسان جنوبی، هزار و 253 نفر اسکان اضطراری داده شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، محمدعلی کاوسی با اعلام گزارش امدادرسانی در برف و کولاک طی شب گذشته، اظهار داشت: سه شهرستان بیرجند، قاین و فردوس طی این مدت تحت تأثیر برف و کولاک بوده و امدادگران در محورهای کوهستانی این شهرها خدمات امدادی لازم را به هموطنان ارائه کرده اند.

وی با بیان اینکه یک هزار و 253 نفر از خدمات اسکان اضطراری استفاده کرده اند، افزود: از مجموع این افراد تعداد 903 نفر در شهرستان قاین، 200 نفر در شهرستان فردوس و تعداد 150 نفر در شهرستان بیرجند اسکان داده شده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین سرنشینان هشت خودروی سواری که در مسیر جاده های استان گرفتار برف و کولاک شدند، به محل امن انتقال یافتند.

وی با اشاره به فعالیت 25 تیم امدادی برای ارائه خدمات امدادی به متأثران از برف و کولاک، گفت: تعداد 890 تخته پتو، بیش از 300 عدد کنسروجات و یک هزار و 500 قرص نان بین در راه ماندگان توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکان اضطراری 1000 نفر متأثر از برف در جاده های خراسان جنوبی

اسکان اضطراری 1000 نفر متأثر از برف در جاده های خراسان جنوبی