مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 08:502023-01-11سياسي

حل مشکلات مناطق محروم و کم برخوردار از اولویت های دولت سیزدهم است


استاندار آذربایجان شرقی، حل مشکلات مناطق محروم و کم برخوردار را از اولویت های دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: عزم دولت مردمی برای رفع این مشکلات شعار نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عابدین خرّم در نشست شورای اداری آذربایجان شرقی که در شهرستان هوراند برگزار شد، افزود: معتقدیم اگر مناطق محروم از آبادانی و عمران لازم برخوردار شود، بخشی از مشکلات شهری ما نیز رفع می شود زیرا مردم این مناطق در عین برخورداری از صدق و صفا برای تأمین نیازهای مردم شهرهای دیگر می کوشند.

وی اظهار داشت: این مناطق نیازمند توجه هستند و اگر تا به امروز هم کمتر مورد توجه قرار گرفته است، باید از این به بعد توجه ها بیشتر شود زیرا اگر نظام در این مناطق سرمایه گذاری کند، بهره وری چند برابر خواهد شد.

وی بیان کرد: آسفالت، تعریض جاده ها و حذف نقاط حادثه خیز از جمله نیازهای جدی شهرستان هوراند است که اداره کل راهداری باید در این موارد وارد عمل شود و ما نیز آماده کمک به آن هستیم و آنها در اولویت قرار می دهیم.

استاندار آذربایجان شرقی درباره وضعیت سد عمارت نیز اضافه کرد: سه چهار سد همانند این سد در سطح استان داریم که سرمایه گذاری و زمین آن در استان ما اما آب آنها برای استان های دیگر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکلات مناطق محروم و کم برخوردار از اولویت های دولت سیزدهم است

حل مشکلات مناطق محروم و کم برخوردار از اولویت های دولت سیزدهم است