مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 08:502023-01-11سياسي

درب پارکینگ های معلم و چارسو به روی مردم گشوده خواهد شد


افتتاح پارکینگ های معلم و چارسو که از نیازهای جدی کلان شهر قم است، از دیگر پروژه هایی است که در روزهای آینده در اختیار شهروندان قم قرار خواهد گرفت.

- ایسنا/قم رییس شورای اسلامی شهر قم گفت: افتتاح پارکینگ های معلم و چارسو که از نیازهای جدی کلان شهر قم است، از دیگر پروژه هایی است که در روزهای آینده در اختیار شهروندان قم قرار خواهد گرفت.

حسین اسلامی امروز21 دی ماه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به افتتاح 218 پروژه شهری در قم اظهار داشت: در وضعیت فعلی دولت که فشارهای خارجی ازیک طرف و سوء مدیریت های به ارث رسیده فراوان است، پیشرفتی که در پروژه های مدیریت شهری قم داریم، نشان دهنده عملکردی بسیار موفق است.

وی افزود: اگر مقایسه ای بین مدیریت شهری قم و دیگر کلان شهرها داشته باشیم، کاملاً ارتقای سطح کارکردی این مجموعه قابل لمس است.

رییس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به افتتاح چندین پروژه مهم شهری در روزهای آتی گفت: برخی از این پروژه ها مانند تونل شهدای امنیت قم و ادامه بلوار جمهوری اسلامی مناطق کم برخوردار شهری را به دیگر مناطق متصل می کند.

وی خاطرنشان کرد: افتتاح و بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح شهدای روحانیت هم پروژه ای است که مناطق مختلف شهری را به هم ارتباط داده و گامی در توزیع عادلانه امکانات در میان مناطق شهر قم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درب پارکینگ های معلم و چارسو به روی مردم گشوده خواهد شد

درب پارکینگ های معلم و چارسو به روی مردم گشوده خواهد شد