مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 09:002023-01-11سياسي

پایداری با بوی الکل/یک روایت از پرستان دوران دفاع مقدس


القصه که در این شلم شوربا، رفعت السادات به عنوان پرستار داوطلب وارد کارزار می شود و مفصلاً هر آنچه مشاهده و ضبط نموده را در میان سفره قرار می دهد.

- خبرگزاری مهر _ گروه فرهنگ و ادب: کتاب چند حبه قند نوشته طاهره امامی شامل روایت خاطرات رفعت السادات نعمت اللهی، از پرستاران دوران دفاع مقدس است که چندی است توسط انتشارات سوره مهر منتشر و راهی بازار نشر شده است.

سید علی مدد زیدی پژوهشگر در یادداشتی با عنوان پایداری با بوی الکل که برای انتشار در اختیار مهر قرار گرفته به معرفی و مرور این کتاب پرداخته است.

مشروح متن این یادداشت را در ادامه می خوانید: پایداری برای هر کس یک رنگ و بویی دارد.

برای عده ای رنگ فیلم جنگی های دهه هفتاد و خشاب های بی نهایت سید جواد هاشمی و آن قانون بقای معروفش می شود پایداری، برای عده ای بایرام لودر و طعم شربت شهادتش و برای عده ای هم شرجی طلاییه و بوی نم خاک.

بالاخره هرکس از دوربین احوالات خودش این واقعه عظیم بشری را زیر ذره بین برده و دل به یکی از ورق های این ماجرا گره زده است و مرکب تمام این هاست که می شود همان پایداری حقیقی ای که در آن هشت سال واقع شد.

اما این بار حبه های قند خانم رفعت السادات نعمت اللهی می خواهد حسابی بوی الکل را به مشام و طعم سوپ های آب تو خیار بی نمک را به دهان برساند و احتمالاً با همان نگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایداری با بوی الکل/یک روایت از پرستان دوران دفاع مقدس

پایداری با بوی الکل/یک روایت از پرستان دوران دفاع مقدس