مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 09:052023-01-11بين الملل

بایدن: از کشف اسناد طبقه بندی شده در دفترم متعجبم!


پس از آنکه اسناد طبقه بندی شده ای از دفتر سابق جو بایدن در اندیشکده ای واقع در واشنگتن کشف شد، این رییس جمهوری آمریکا گفت که از این اتفاق متعجب شده است! - پس از آنکه اسناد طبقه بندی شده ای از دفتر سابق جو بایدن در اندیشکده ای واقع در واشنگتن کشف شد، این رییس جمهوری آمریکا گفت که از این اتفاق "متعجب" شده است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا روز سه شنبه طی یک کنفرانس خبری در اجلاس رهبران آمریکای شمالی در مکزیکوسیتی عنوان داشت: مردم می دانند که من اسناد و اطلاعات طبقه بندی شده را جدی می گیرم.

وی ضمن بیان اینکه نمی داند چه چیزی در این اسناد است، تاکید کرد: این اسناد که توسط وکلای شخصی من هنگام تخلیه و پاک سازی این دفتر یافت شد، فورا به دفتر ملی بایگانی و مدارک آمریکا تحویل داده شدند و من را نسبت به این قضیه مطلع کردند.

بنده از اینکه هرگونه سوابق دولتی در این دفتر پیدا شده، متعجب هستم.

سی بی اس نیوز پیشتر گزارش داد که حدود 10 سند طبقه بندی شده از جو بایدن مربوط به زمانی که معاون باراک اوباما، رییس جمهوری اسبق آمریکا بود، در مرکز دیپلماسی و تعامل جهانی پن بایدن ، اندیشکده ای در واشنگتن یافت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن: از کشف اسناد طبقه بندی شده در دفترم متعجبم!

بایدن: از کشف اسناد طبقه بندی شده در دفترم متعجبم!