مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 09:202023-01-11اقتصادي

لزوم صرفه جویی در مصرف گاز/ با دمای رفاه ناترازی گاز حل می شود


مصرف گاز ابتدای هفته دربخش خانگی از 620 میلیون متر مکعب عبور کرد و پیش بینی شده با ورودسامانه بارشی حتی مصرف گاز به 650 میلیون مترمکعب هم برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مصرف گاز در بخش خانگی ابتدای هفته جاری از 620 میلیون متر مکعب عبور کرد و به 630 میلیون متر مکعب رسید در حالی که پیش بینی ها حاکی از آن است که این میزان مصرف در هفته آینده به 650 میلیون متر مکعب در روز برسد.

به همین دلیل گمانه زنی هایی بر تعطیلی های متمادی ادارات دولتی وجود دارد تا از بار مصرف گاز بکاهد.

درخواست وزیر نفت از مردم برای صرفه جویی در مصرف گاز جواد اوجی وزیر نفت اخیراً گفته است: در هیچ کجای دنیا و هیچ کشوری مصرف بخش خانگی و تجاری و صنایع غیر عمده به 630 میلیون مترمکعب نمی رسد، ما معتقدیم که یک رقم عظیمی از این 630 میلیون متر مکعب اسراف می شود، از همه هموطنان خواهشمندیم که ما را یاری کرده تا بتوانیم این نعمت الهی یعنی گاز را به دست تمامی هموطنان برسانیم.

وزیر نفت اضافه کرد: خط قرمز ما به دستور رییس جمهور محترم بخش خانگی است و به هیچ وجه دچار قطعی نمی شود به همین دلیل از بخش های دولتی شروع کرده ایم و سازمان های اداری در هر بخش مصرف غیر متعارف داشته باشند، ابتدا اخطار دریافت می کنند و در صورت عدم رعایت گاز را قطع می کنیم با تدابیر ما و همکاری مردم هیچ قطعی گاز نخواهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم صرفه جویی در مصرف گاز/ با دمای رفاه ناترازی گاز حل می شود

لزوم صرفه جویی در مصرف گاز/ با دمای رفاه ناترازی گاز حل می شود