مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 09:202023-01-11بين الملل

سفر ناگهانی وزیر خارجه آلمان به «خارکیف» اوکراین


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «آنالنا بائربوک»، وزیر امور خارجه آلمان سه شنبه سفری ناگهانی به منطقه «خارکیف» در شرق اوکراین داشت و در جریان این سفر وعده ارسال تسلیحات بیشتر به اوکراین و کمک به روند عضویت کی ِیف در اتحادیه اروپا با دادن «پیشنهادات ملموس» را داد.

- وزیر امور خارجه آلمان که در سفری از پیش اعلام نشده به شرق اوکراین رفت، وعده ارسال تسلیحات بیشتر به این کشور را داد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، آنالنا بائربوک ، وزیر امور خارجه آلمان سه شنبه سفری ناگهانی به منطقه خارکیف در شرق اوکراین داشت و در جریان این سفر وعده ارسال تسلیحات بیشتر به اوکراین و کمک به روند عضویت کی ِیف در اتحادیه اروپا با دادن پیشنهادات ملموس را داد.

به نوشته خبرگزاری رویترز ، بائربوک بعد از آنکه چند روز پیش دولت متبوعش قول ارسال خودروی رزمی ماردر به اوکراین را داد، قول افزایش پشتیبانی نظامی از کی یف با ارسال تسلیحات بیشتری را داده، اما جزییات بیشتری فاش نکرد.

بائربوک بعد از ورود به خارکیف، از شهر های شدیدا آسیب دیده در اثر حملات موشکی ماه های اخیر روسیه گفت: اوکراینی ها باید بدانند می توانند روی همبستگی و پشتیبانی ما حساب باز کنند و این شامل تحویل تسلیحات بیشتر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر ناگهانی وزیر خارجه آلمان به «خارکیف» اوکراین

سفر ناگهانی وزیر خارجه آلمان به «خارکیف» اوکراین