مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 09:252023-01-11اقتصادي

پایداری شبکه گاز نیاز به همراهی مردم دارد


مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان به برودت هوا در کشور اشاره کرد و گفت: برای پایداری شبکه گاز باید مردم و ارگان ها در کنار یکدیگر با مصرف بهینه شرایط را برای ارائه خدمت مستمر فراهم کنند.

- رحیم سلیمانی نژاد صبح امروز (21 دی ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با ورود سامانه هوای سرد به کشور شاهد افزایش مصرف گاز هستیم و در این راستا برای پایداری شبکه و قطع نشدن گاز در برخی نقاط کشور، همه باید در کنار یکدیگر با رعایت اگوی مصرف شرایطی فراهم کنند تا همه مصرف کنندگان در این روزهای سرد از نعمت گاز برخوردار باشند.

وی تصریح کرد: در همین راستا به همه ارگان ها و صاحبان واحدهای تجاری اعلام شده است که باید دمای 18 درجه را در محل کار رعایت کنند که در همین راستا نظارت های مستمر انجام می شود.

این مسئول ادامه داد: براین اساس توصیه می شود مشترکان دمای منازل خود را بین 18 تا 21 درجه تنظیم کنند تا در مصرف گاز صرفه جویی شود.

در ارگان ها و مراکز تجاری همچون پاسازها نیز دمای 18 درجه دمای مطلوب به حساب می آید که این نکات باید رعایت شود که در یان صورت شاهد صرفه جویی 6 درصدی گاز در استان خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان در خصوص رعایت نکات ایمنی گاز در روزهای سرد و برفی سال، اضافه کرد: شهروندان باید کلاهک و دودکش بخاری ها را هر چند وقت یک بار بررسی کرده و اک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایداری شبکه گاز نیاز به همراهی مردم دارد

پایداری شبکه گاز نیاز به همراهی مردم دارد