مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 09:252023-01-11دانش

شورای صنفی دانشجویان بین الملل تشکیل می شود


وی همچنین اقدامات انجام شده برای تشکیل شورای صنفی دانشجویان بین الملل را تشریح کرد و گفت: این شورا در تعامل با معاونت بین الملل دانشگاه مطالبات، - مشکلات و پیشنهادات دانشجویان را پیگیری می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چهاردهمین نشست شورای بین الملل دانشگاه با تأکید بر توسعه برنامه های فرهنگی ویژه دانشجویان بین الملل در دانشکده ها و ارائه گزارش فعالیت های معاونت دانشجویی و فرهنگی پردیس بین الملل برگزار شد.

دکتر کوثر اثنی عشری، معاون دانشجویی و فرهنگی پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران، در این نشست، فعالیت های این معاونت را از بدو ورود دانشجویان بین الملل به دانشگاه تشریح کرد و گفت: سیستم های حمایتی دانشجویان در حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی پردیس بین الملل خدمات رفاهی مختلفی را به دانشجویان ارائه می دهد که این خدمات در خوابگاه ها شامل اتاق اورژانس، سالن های مطالعه و کامپیوتر و باشگاه ورزشی است.

وی افزود: همچنین در قالب این سیستم، تسهیلاتی چون امکان افتتاح حساب بانکی، اعطای کمک هزینه مسکن و کار دانشجویی ارائه می شود ضمن اینکه سلامت جسمانی دانشجویان بین الملل در بدو ورود ارزیابی و در مسیر حفظ سلامت آن ها خدماتی چون بیمه دانشگاهی، صدور معرفی نامه به بیمارستان ها، پایش سلامت روانی، آماده سازی امکانات ورزشی، برگزاری م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای صنفی دانشجویان بین الملل تشکیل می شود

شورای صنفی دانشجویان بین الملل تشکیل می شود