مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 09:302023-01-11اقتصادي

ساخت مسکن ملی ویلایی در شهرهای مستعد استان/ توجه ویژه به پروژه های خودمالکی


استاندار سمنان وعده داد در شهرهای مستعد و دارای زمین در قالب طرح ملی نهضت ملی مسکن مسشاکن ویلایی ساخته شود.

- ایسنا/سمنان استاندار سمنان وعده داد در شهرهای مستعد و دارای زمین در قالب طرح ملی نهضت ملی مسکن مسشاکن ویلایی ساخته شود.

سید محمدرضا هاشمی شامگاه گذشته در جلسه شورای مسکن استان با اشاره به لزوم ساخت بخشی از واحدها در بافت های فرسوده اظهار کرد: در طرح نهضت ملی مسکن باید از ظرفیت بافت فرسوده به جهت پیشبرد اهداف در حوزه احداث مسکن به بهترین نحو ممکن استفاده شود.

استاندار سمنان بر لزوم توجه به روستاها تاکید و خاطرنشان کرد: در خصوص پرداخت تسهیلات مسکن روستایی اقدامات به صورت ویژه پیگیری و دنبال می شود.

وی بااشاره به اهمیت مشارکت شهروندان در ساخت مسکن افزود: پروژه های خودمالکی در بحث نهضت ملی مسکن بیش از پیش مورد توجه باشد.

هاشمی ادامه داد: در بحث احداث مساکن ویلایی در بحث نهضت ملی مسکن، در شهرهایی که با کمبود زمین مواجه نیستیم، ویلاسازی انجام می گیرد.

وی تصریح کرد: فرمانداران در بحث تسریع در امور مرتبط با احداث نهضت ملی مسکن در سطح شهرستان ها اطلاع رسانی های لازم را به انجام رسانند.

هاشمی به سهمیه بیش از 30 هزار واحدی شهر جدید ایوانکی پرداخت و عنوان کرد: در خصوص احداث نهضت ملی مسکن در شهر جدید ایوانکی، پیگیری ها به صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت مسکن ملی ویلایی در شهرهای مستعد استان/ توجه ویژه به پروژه های خودمالکی

ساخت مسکن ملی ویلایی در شهرهای مستعد استان/ توجه ویژه به پروژه های خودمالکی