مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 09:302023-01-11اجتماعي

تردد بدون زنجیر چرخ در محورهای مواصلاتی استان سمنان ممنوع است


رییس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه در مناطق برف گیر و کوهستانی بارش برف و برودت هوا را شاهد هستیم، گفت: تردد بدون زنجیر چرخ در محورهای مواصلاتی استان ممنوع است.

- سرهنگ موسی بزرگی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه فعالیت سامانه کم فشار بارشی از روز گذشته در استان سمنان به خصوص نیمه شمالی، بارش برف و کاهش دید را در محورهای مواصلاتی در کنار لغزندگی پدید آورده است، ابراز داشت: فعالیت سامانه بارشی در استان سمنان هیچ جاده ای را مسدود نکرده اما محورهای لغزنده هستند.

وی با بیان اینکه تردد بدون زنجیر چرخ در محورهای استان سمنان ممنوع است، افزود: همانطور که به مأموران راهور نیز ابلاغ شده، از تردد خودروهایی که زنجیر چرخ همراه نداشته باشند نیز در ورودی محورهای برف گیر استان جلوگیری خواهد شد.

رییس پلیس راه استان سمنان این تصمیم را به نفع مردم دانست و تاکید کرد: وضعیت در محورهای کوهستانی و گردنه های استان سمنان مانند فولا محله، رشم، آهوان، خوش ییلاق و توسکستان و … در هنگام بارش ها، بسیار خطرناک است و نمی توان از روی هوای شهرها، وضعیت آن مناطق را پیش بینی کرد.

بزرگی از مردم خواست تا در صورت عدم الزام وارد محورهای کوهستانی استان سمنان نشوند و افزود: در گردنه آهوان، محور بشم - فولادمحله و جاده سمنان - فیروزکوه بارش برف را شا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد بدون زنجیر چرخ در محورهای مواصلاتی استان سمنان ممنوع است

تردد بدون زنجیر چرخ در محورهای مواصلاتی استان سمنان ممنوع است