مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 09:402023-01-11سياسي

نیمی از جامعه هدف بهزیستی بانوان هستند


مشاور رییس سازمان بهزیستی کشور در امور بانوان گفت:50 درصد از جامعه هدف سازمان بهزیستی کشور را بانوان تشکیل می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رؤیا احمدیان در آستانه میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، اسوه زن مسلمان و گرامیداشت مقام زن، در تبیین و تشریح اقدامات و برنامه ها عنوان کرد: در گام دوم انقلاب درصددیم راه خردمندی و تدبیر را برای بانوان به وسیله خودشان ترسیم کنیم تا با قدرت به سمت تعالی و تحکیم خانواده و جایگاه خودشان حرکت کنند.

مشاور رییس سازمان بهزیستی کشور در امور بانوان، ادامه داد: دستورالعمل اجرایی برنامه های مناسبتی متناسب با ظرفیت استان هفته گذشته ابلاغ شد؛ همچنین در رایزنی با معاونت نهاد ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده در مجموع 5 بانوی فعال در شاخص های کارآفرینی، هنری، علمی، پژوهشی و جهاد تبیین برای تجلیل در کنگره ملی زنان معرفی شدند.

وی تصریح کرد: نشست پرسش و پاسخ بانوان شاغل با رییس سازمان بهزیستی کشور همچنین چهارشنبه 21 دیماه برگزار و از بانوان موفق اعم از مادریاران، بازنشسته موفق، بانوی ایثارگر و … تجلیل خواهد شد.

احمدیان، بازدید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از یکی از مراکز نگهداری بانوان سالمند، برگزاری کارگاه آموزش معنای مادری ، مسابقه آشپزی، مسابقه کتابخوانی، بازدید از مراکز نگهداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیمی از جامعه هدف بهزیستی بانوان هستند

نیمی از جامعه هدف بهزیستی بانوان هستند