مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 09:452023-01-11بين الملل

نشست های دمشق با «قسد» پیرامون مناطق شمال شرق سوریه


منابع کرد اعلام کردند، مسؤولان دولت دمشق و رهبران نیروهای دموکراتیک سوریه قسد چندین نشست باهم داشتند تا امکان برگزاری دور جدیدی از مذاکرات میان طرفین پیرامون آینده مناطق شمال شرق سوریه را بررسی کنند.

- منابع کرد اعلام کردند، مسؤولان دولت دمشق و رهبران نیروهای دموکراتیک سوریه "قسد" چندین نشست باهم داشتند تا امکان برگزاری دور جدیدی از مذاکرات میان طرفین پیرامون آینده مناطق شمال شرق سوریه را بررسی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این منابع با اشاره به همگرایی ترکیه و سوریه و برگزاری نشست وزیران دفاع ترکیه، روسیه و سوریه در مسکو به سایت خبری المیادین گفتند، چندین نشست میان مسؤولان سوری که از دمشق آمدند و رهبرانی از نیروهای قسد در شهر القامشلی برگزار شد تا تحولات سیاسی اخیر، امکان برگزاری دور جدیدی از مذاکرات میان طرفین پیرامون آینده مناطق شمال شرق بررسی شود که تحت کنترل قسد قرار دارند.

به گفته این منابع، در این نشست ها توافق شد که در روزهای آینده در دمشق نشست هایی میان دو طرف و سپس نشست هایی با مسؤولانی از شورای دموکراتیک سوریه مسد و اداره خودگردان برگزار شود.

همین منابع گفتند، ابتکار آمریکا برای یافتن نقاط همگرایی بین ترکیه و نیروهای دموکراتیک سوریه به منظور آماده سازی برای آغاز گفت وگو بین دو طرف وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست های دمشق با «قسد» پیرامون مناطق شمال شرق سوریه

نشست های دمشق با «قسد» پیرامون مناطق شمال شرق سوریه