مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 09:502023-01-11اجتماعي

آخرین وضعیت استان یزد در پی بارش برف/از امداد رسانی تا رفع مسدودی محورها


از بامداد روز سه شنبه 20 دی ماه مردم استان یزد همانند اغلب شهر های کشور شاهد بارش برف و باران در کلیه نقاط استان بودند که این براش در برخی از محور ها باعث مسدودی و تداخل در عبور مرور و گاها باعث گیرافتادن خودرو ها در میان برف و کولاک شد.

- ایسنا/یزد از بامداد روز سه شنبه 20 دی ماه مردم استان یزد همانند اغلب شهر های کشور شاهد بارش برف و باران در کلیه نقاط استان بودند که این براش در برخی از محور ها باعث مسدودی و تداخل در عبور مرور و گاها باعث گیرافتادن خودرو ها در میان برف و کولاک شد.

با آغاز بارش سنگین برف و کولاک در جاده های مواصلاتی استان، طی 24 ساعت گذشته کلیه محور های مواصلاتی ییلاقی استان مسدود شد، هرچند بنابر گفته روابط عمومی سازمان اورژانس یزد تاکنون تصادفی در محور های مواصلاتی استان در پی بارش برف که منجر به مصدومیت شده باشه گزارش نشده؛ اما تعدادی از روستاییان و مسافرین در این مسیرهای مسدود شده در میان برف و کولاک، زمین گیر شدند که با تلاش دستگاه های امداد رسان از گرفتاری در برف و کولاک رهایی یافتند و خوشبختانه هم اکنون نیز کلیه محور های مواصلاتی استان باز است.

امداد رسانی جمعیت هلال احمر به 100 نفر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد از امداد رسانی تیم های امداد و نجات این جمعیت طی 24 ساعت گذشته به بیش از 30 خودروی گرفتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت استان یزد در پی بارش برف/از امداد رسانی تا رفع مسدودی محورها

آخرین وضعیت استان یزد در پی بارش برف/از امداد رسانی تا رفع مسدودی محورها