مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 09:502023-01-11سياسي

نشست بررسی «مولفه های مکتب سلیمانی» برگزار شد


نشست بررسی مولفه های مکتب سلیمانی، به همت جمعی از کانون های دانشجویی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز با استقبال پرشوردانشجویان علاقمند در محل سالن جلسات دانشکده داروسازی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، در این برنامه دکتر احمدرضا بیضایی ـ استاد دانشگاه، نظریه پرداز مسائل فرهنگی و مسئول اندیشکده شهید آوینی به بیان شاخصه های اصلی شهید سلیمانی پرداخت.

وی در ادامه با اشاره به دستاوردهای شهید سلیمانی برای ملت و میهن بیان کرد: با بررسی شرایط چند دهه گذشته منطقه به نقش تعیین کننده سردار سلیمانی در معادلات بین المللی پی می بریم.

دکتر احمدرضا بیضایی با تبیین برنامه های کشورهای غربی برای دولت ها و ملت های منطقه، شهید سلیمانی را عامل اصلی ثبات محور مقاومت خواند و علل شکست برنامه های دشمنان را شرح داد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اینکه بزرگترین میراث حاج قاسم، مکتب برجای مانده از اوست نشان دهنده ادامه دار بودن مسیر ایجاد شده از سوی شهید سلیمانی است.

بیضایی تأکید کرد: از مولفه های مکتب حاج قاسم، نبرد در مقابل استکبار و برنامه های آنان است و این عملیات ها صرفا برای حفاظت از اماکن متبرکه نبوده بلکه فراتر از آن برای مقابله با افراطی گری و اعمال تروریستی بود که با هدف نهایی از بین بردن ایران طراحی شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست بررسی «مولفه های مکتب سلیمانی» برگزار شد

نشست بررسی «مولفه های مکتب سلیمانی» برگزار شد