مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 09:502023-01-11بين الملل

هرتزوگ توقف دعوای دولت ائتلافی تندروی نتانیاهو و اپوزیسیون را خواستار شد


رییس رژیم صهیونیستی از چهره های سیاسی این رژیم خواست در این فضای دو قطبی شدید، نزاع میان دولت ائتلافی تندروی جدید و مخالفان چپ میانه را متوقف کنند.

- رییس رژیم صهیونیستی از چهره های سیاسی این رژیم خواست در این فضای دو قطبی شدید، نزاع میان دولت ائتلافی تندروی جدید و مخالفان چپ میانه را متوقف کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز عربی، اسحاق هرتزوگ، رییس رژیم صهیونیستی از چهره های سیاسی این رژیم خواست در فضای دو قطبی شدیدی که وجود دارد، از نزاع میان دولت ائتلافی تندروی جدید و مخالفان چپ میانه دست بردارند.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی که دوباره در این سمت قرار گرفت، ریاست فراکسیونی متشکل از حزب محافظه کار لیکود و احزاب راست افراطی و دینی را بر عهده دارد، در انتخابات نوامبر پیروزی قاطعی را رقم زد.

تصمیم نتانیاهو برای افزودن دو حزب صهیونیسم دینی و قدرت یهود در ائتلاف دولتی اش، به دلیل فراخوان رهبران این دو حزب برای الحاق اراضی اشغالی که فلسطینی ها قصد دارند کشور خود را در آنجا بنا کنند و همچنین اظهارات تحریک آمیز سابق آنها علیه دستگاه قضایی اسراییل و اقلیت عرب ساکن اراضی اشغالی موجب نگرانی داخلی و خارجی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرتزوگ توقف دعوای دولت ائتلافی تندروی نتانیاهو و اپوزیسیون را خواستار شد

هرتزوگ توقف دعوای دولت ائتلافی تندروی نتانیاهو و اپوزیسیون را خواستار شد