مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 09:502023-01-11فرهنگي

انجام کار هنری پر کردن اوقات فراغت نیست


درک هنر بازیگری سخت است از خودشناسی تا رسیدن به بازیگری کار دشواری است و یک فرد باید اول خود را به خوبی باید بشناسد.

- ایسنا/زنجان بازیگر زنجانی گفت: درک هنر بازیگری سخت است از خودشناسی تا رسیدن به بازیگری کار دشواری است و یک فرد باید اول خود را به خوبی باید بشناسد.

محمدولی فروتن در گفت وگو با ایسنا، درباره بازیگری در استان زنجان، اظهار کرد: در استان مشکل آن چنانی در حوزه بازیگری نداریم و کلاس هایی که برای بازیگری برگزار می شود؛ ولی بحث اصلی بازیگری در زنجان این است که آینده ای برای این هنر نمی توان تصور کرد و برای پیشرفت باید بازیگران به پایتخت مهاجرت کنند.

وی با بیان اینکه در شهرستان ها به بازیگری به عنوان حرفه و شغل نگاه نمی شود به همین دلیل جوانان وارد این حوزه شده و بعد از سه الی چهار سال که بزرگ تر می شوند وارد رشته های دیگر شده و هنر همانند اوقات فراغت محسوب می شود، افزود: بازیگری عشق می خواهد، وقتی یک جایی پول نیز وجود دارد عشق نیز ارائه می شود زیرا قرار است بسازی و حرف بزنی.

این هنرمند ادامه داد: هنر خلق کردن است وقتی می خواهی حرف بزنی ولی وقتی حرف زدن را از شما می گیرند چون حرفی برای زدن نداری فقط پول مطرح شده و هنر فرمایشی می شود و اگر فردی هنرمند باشد به سمت تولید این کارها نمی رود و مجبور به انجام کارهای دیگر می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام کار هنری پر کردن اوقات فراغت نیست

انجام کار هنری پر کردن اوقات فراغت نیست