مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 10:152023-01-11اقتصادي

پیست موتورسواری مطالبه مغفول مانده جوانان اسدآبادی


استفاده از موتورسیکلت به عنوان یکی از راحت ترین راه های حمل و نقل درون شهری با سرعت عمل بالا و پایین بودن مصرف سوخت، بسیاری از افراد به ویژه قشر جوان و نوجوان را مجاب به استفاده از این وسیله کرده و از سویی نبود پیست موتورسواری در مکان مناسب و خارج از شهر .

- ایسنا/همدان استفاده از موتورسیکلت به عنوان یکی از راحت ترین راه های حمل و نقل درون شهری با سرعت عمل بالا و پایین بودن مصرف سوخت، بسیاری از افراد به ویژه قشر جوان و نوجوان را مجاب به استفاده از این وسیله کرده و از سویی نبود پیست موتورسواری در مکان مناسب و خارج از شهر شور و حال سرعت و جوانی اکثر این قشر را به سطح شهر، بازار و پیاده راه کشانده است.

تخلف و رعایت نکردن قوانین از سوی موتورسیکلت ها مشکلی است که در شهر اسدآباد همچنان لاینحل باقی مانده، تخلفی که بازی با سلامتی و جان مردم را به همراه دارد و قابل اغماض نیست.

ایجاد پیست موتورسواری در یک فضای امن، مناسب و مجزا از فضای شهری، برای افرادی که هیجان طلب و اهل ریسک هستند و تمایل دارند این هیجان را تخلیه کنند، سبب می شود علاوه بر برآورده شدن نیازهای آنها، آسیب کمتری به دیگر افراد برسد.

اما اینکه در رابطه با ایجاد پیست موتورسواری برای جوانان و نوجوانان در این شهرستان به عنوان یک مطالبه مردمی چه اقدامی شده است؟ مدیر اداره ور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیست موتورسواری مطالبه مغفول مانده جوانان اسدآبادی

پیست موتورسواری مطالبه مغفول مانده جوانان اسدآبادی