مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 10:302023-01-11بين الملل

آمریکا- کره جنوبی مانور مقابله با حمله هسته ای کره شمالی برگزار می کنند


وزارت دفاع کره جنوبی اعلام کرد که سئول و واشنگتن قصد دارند ماه آینده یک رزمایش نظامی ترکیبی را تحت سناریوی استفاده کره شمالی از سلاح هسته ای برگزار کنند.

- وزارت دفاع کره جنوبی اعلام کرد که سئول و واشنگتن قصد دارند ماه آینده یک رزمایش نظامی ترکیبی را تحت سناریوی استفاده کره شمالی از سلاح هسته ای برگزار کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از یونهاپ، یک مقام وزارت دفاع کره جنوبی گفت که انتظار می رود در طول این رزمایش، متحدان درباره پاسخ های هماهنگ به سناریوی استفاده کره شمالی از سلاح هسته ای گفتگو کنند.

این مقام که خواست نامش فاش نشود به خبرنگاران گفت: در گذشته، بررسی ها عمدتاً بر بحث در مورد بازدارندگی و مدیریت بحران متمرکز بود.

اما دامنه (مانور برنامه ریزی شده) گسترده تر خواهد شد زیرا کره شمالی حتی احتمال استفاده از سلاح هسته ای را مطرح کرده و نگرانی های شهروندان ما را تشدید کرده است.

جلسات مشاوره ای کره جنوبی - آمریکا (تی تی ایکس) که در سال 2011 راه اندازی شد، سالانه برگزار می شد.

اما تحت دولت لیبرال قبلی مون جائه این که مشتاق نزدیکی بین دو کره بود، این جلسات تنها دو بار در سئول در سپتامبر 2021 انجام شد.

معاون سیاسی وزیر دفاع، هیو تائه کیون، رهبری هیئت کره جنوبی را بر عهده خواهد داشت، انتظار می رود دستیار وزیر دفاع در امور هسته ای و س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا- کره جنوبی مانور مقابله با حمله هسته ای کره شمالی برگزار می کنند

آمریکا- کره جنوبی مانور مقابله با حمله هسته ای کره شمالی برگزار می کنند