مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 10:302023-01-11سياسي

ایجاد قرارگاهی برای ساماندهی سد معبر در شیراز


دادستان مرکز استان فارس از راه اندازی قرارگاه مشترک برای هم افزایی و همکاری در راستای ساماندهی وضعیت سد معابر شهر شیراز خبر داد.

- سید مصطفی بحرینی چهارشنبه 21 دیماه در هجدهمین نشست کارگروه نظارت و پیگیری حقوق عامه فارس، گفت: باید همزمان با اتخاذ راهکارهای پیشگیرانه و ساماندهی وضعیت سد معابر شهری، موضوع شناسایی و برخورد با متخلفانی که به هر شکل در این زمینه موجب اخلال نظم شهری را ایجاد می کنند، پیگیری و دنبال شود.

او افزود: با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان شیراز، قرارگاه امنیتی و اجتماعی احمد ابن موسی (ع) سپاه فجر استان فارس، شهرداری و سایر دستگاه های متولی و مسئول تلاش می کنیم تا با راه اندازی قرارگاهی مشترک با هم افزایی و انجام اقدامات لازم، وضعیت سد معابر در شهرهای شیراز و صدرا را ساماندهی کرده و در همین راستا بحث جلوگیری از توقف خودروها در حاشیه معابر اصلی شهری ممانعت کنیم.

بحرینی با اشاره به وظیفه قانونی دادستانی در موضوعات مرتبط با حقوق عامه، گفت: دادستانی مرکز فارس از فعالیت اشخاصی که در معابر اقدام به فروش اغذیه کرده و موجب تهدید علیه سلامت و بهداشت عمومی می شوند و همچنین مراکز نگهداری و عرضه غیر مجاز دام و محصولات دامی و طیور در حاشیه راه ها و معابر عمومی با همکاری مراکز بهداشت شیراز، اداره کل دامپزشکی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد قرارگاهی برای ساماندهی سد معبر در شیراز

ایجاد قرارگاهی برای ساماندهی سد معبر در شیراز