مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 10:352023-01-11پزشكي

بررسی مجدد «سطح هشدار کرونا» در سازمان جهانی بهداشت


سه سال پس از آغاز همه گیری کرونا، اکنون قرار است سازمان جهانی بهداشت (WHO) در نشستی درباره اینکه شیوع این بیماری همچنان به عنوان یک «وضعیت اضطراری» برای سلامت عمومی در سطح جهانی باقی بماند یا خیر، - سه سال پس از آغاز همه گیری کرونا، اکنون قرار است سازمان جهانی بهداشت (WHO) در نشستی درباره اینکه "شیوع این بیماری همچنان به عنوان یک وضعیت اضطراری برای سلامت عمومی در سطح جهانی باقی بماند یا خیر،" تصمیم گیری کند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری رویترز روز گذشته (سه شنبه) به نقل از سخنگوی سازمان جهانی بهداشت منتشر کرد: اعضای کمیته این سازمان روز 27 ژانویه (هفتم بهمن ماه) در ژنو تشکیل جلسه خواهند داد و ارزیابی میزان خطر کنونی شیوع ویروس کرونا در دستور کار این نشست است.

به گفته سخنگوی سازمان جهانی بهداشت، در نشست آتی کمیته سازمان بررسی خواهد شد که آیا همه گیری ویروس کرونا کماکان در بالاترین سطح هشدار قرار دارد یا نه و بعد از آن اعضای کمیته دیدگاه های مشورتی خود را با تدروس ادهانوم، مدیر کل سازمان بهداشت جهانی در میان می گذارند.

خبرگزاری رویترز در ادامه گزارش خود به نقل از چند کارشناس سلامت عمومی گزارش کرد: با توجه به شمار بالای مبتلایان در چین، هنوز خیلی زود است که سازمان جهانی بهداشت سطح هشدار خود را پایین بیاورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مجدد «سطح هشدار کرونا» در سازمان جهانی بهداشت

بررسی مجدد «سطح هشدار کرونا» در سازمان جهانی بهداشت