مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 10:352023-01-11ورزشي

نگاهی به مسابقه«تهمتن»؛ پهلوانی مهم تر از قهرمانی


نکته قابل تقدیر مسابقه تلویزیونی «تهمتن» اینست که در این برنامه ورزشکارانی از شهرها و روستاهای کم بضاعت می آیند تا استعدادهایشان را به رخ بکشند و این خودش یک نمایشگاه فرهنگی است.

- خبرگزاری فارس- گروه تلویزیون: مسابقات مختلف و برنامه های استعدادیابی جایگاه ویژه ای در کنداکتور تلویزیون دارند و بخشی از جدول پخش شبکه های مختلف به مسابقات تلویزیونی اختصاص دارد.

در این میان رقابت های ورزشی بالذات جذابیت های زیادی برای مخاطب دارد و اگرچه که بیشتر مخاطبان این رقابت ها ترجیح می دهند آنها را زنده، مستقیم و رو در رو در میدان بازی دنبال کنند اما وقتی همین مسابقات در مدیوم تلویزیون تعریف می شوند و تبدیل به برنامه می شوند باز هم مخاطبانی میلیونی دارند.

*معرفی مسابقه تهمتن تهمتن از جمله جدیدترین مسابقات ورزشی شبکه نسیم می باشد که از سال 1400 به روی آنتن رفته است.

در نگاه اول تهمتن مخاطب را یاد مسابقه خاطره انگیز قوی ترین مردان ایران می اندازد که حدود سه دهه پیش توانست به یکی از محبوب ترین مسابقات تلویزیونی تبدیل شود.

تهمتن اما تفاوت های اساسی با آن مسابقه دارد؛ در مسابقه قوی ترین مردان ایران بدنسازهایی شرکت می کردند که جثه های عظیمی داشتند و می توانستند وزنه های سنگین را بلند کنند، اما در برنامه تهمتن رزمی کارها، سنگ نوردان و فیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به مسابقه«تهمتن»؛ پهلوانی مهم تر از قهرمانی

نگاهی به مسابقه«تهمتن»؛ پهلوانی مهم تر از قهرمانی