مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 10:452023-01-11اقتصادي

رشد 57 درصدی صدور پروانه ساخت


سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در کمیته تخصصی ستاد هماهنگی اقتصادی دولت از رشد 57 درصدی صدور پروانه ساخت و مکان یابی ایجاد شهرک جدید خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، ارسلان مالکی سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن در کمیته تخصصی ستاد هماهنگی اقتصادی دولت که با حضور محسن رضایی معاون اقتصادی رییس جمهور، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و فرهاد رهبر دستیار اقتصادی رییس جمهور و معاونان وزیر راه و شهرسازی در حوزه مسکن در ساختمان دادمان برگزار شد، در خصوص آخرین وضعیت تأمین زمین شهری گفت: اراضی شناسایی شده در محدوده 24 هزار و 451 هکتار است که اقدامات الحاق انجام شده و آن دسته از اراضی که متقاضی فعال داشته، شروع شده است.

مالکی افزود: این رقم بر اساس طرح های تفصیلی 1 میلیون و 200 هزار واحد را پاسخگو است.

همچنین 21 هزار و 793 هکتار در کارگروه های استانی پیشنهاد الحاق شده است و پیش بینی می شود 776 هزار و 826 واحد در سامانه قابلیت بارگذاری دارد.

سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن اظهار کرد: 33 هزار و 184 هکتار اراضی خارج از حریم شهرها را به منظور ایجاد شهرک جدید مکان یابی کردیم تا سیاست نهضت ملی و خانه های ویلایی را محقق کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 57 درصدی صدور پروانه ساخت

رشد 57 درصدی صدور پروانه ساخت