مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 10:552023-01-11فرهنگي

جوایز برتر گلدن گلوب 2023 برای اسپیلبرگ و مک دونا+فهرست کامل برندگان


مراسم معرفی برندگان جوایز گلدن گلوب 2023 دقایقی پیش برگزار شد.

- ، در یک ماراتن تلویزیونی از هتل بورلی هیلتون که بیش از سه ساعت به طول انجامید، بانشی های اینشرین بهترین تندیس موزیکال یا کمدی را دریافت کرد، در حالی که فبلمن ها به عنوان بهترین فیلم درام انتخاب شد.

خانه اژدها برنده بهترین درام تلویزیونی شد و مدرسه ابتدایی ابوت جایزه بهترین کمدی تلویزیونی را در هشتادمین جوایز سالانه گلدن گلوب روز سه شنبه دریافت کرد.

  بانشی های اینشرین که با 8 نامزدی رکورددار این دوره گلدن گلوب بود، در داستان خود، نگاهی کمیک به انحلال یک دوستی دارد، این فیلم برنده سه جایزه اصلی از جمله جوایز بهترین فیلمنامه و بهترین هنرپیشه نقش اصلی مرد با بازی کالین فارل شد.

فِبلمن ها که نگاهی خونگرم به دوران کودکی استیون اسپیلبرگ است، جایزه کارگردانی را نیز برای این اسطوره فیلمسازی هالیوود به ارمغان آورد.

در ادامه فهرست کامل برندگان جوایز گلدن گلوب 2023 آمده است: بهترین فیلم درام فِبلمن ها به کارگردانی استیون اسپیلبرگ بهترین فیلم موزیکال یا کمدی بانشی های اینیشرین به کارگردانی مارتین مک دونا بهترین کارگردان استیون اسپیلبرگ برای فِبلمن ها بهترین فیلمنامه مارتین مک دونا برای بانشی های اینیشرین بهترین هنرپیشه نقش اصلی مرد در فیلم درام آستن باتلر برای با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوایز برتر گلدن گلوب 2023 برای اسپیلبرگ و مک دونا+فهرست کامل برندگان

جوایز برتر گلدن گلوب 2023 برای اسپیلبرگ و مک دونا+فهرست کامل برندگان