مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 10:572023-01-11فرهنگي

بسته نگه داشتن درِ گالری ها ظلم مضاعف به هنرمندان است


یک گالری دار با اعلام برپایی نمایشگاه جدیدش با موضوع نقاشی خط های یک بانوی هنرمند، تاکید کرده است: «انفعال و خالی ماندن صحنه را زیبنده هنر و هنرمند نمی دانم و اتفاقن معتقدم آنها که هنر را دوست نمی دارند و همواره خواهان تحدید فعالیت های هنری بودند از این .

- یک گالری دار با اعلام برپایی نمایشگاه جدیدش با موضوع نقاشی خط های یک بانوی هنرمند، تاکید کرده است: انفعال و خالی ماندن صحنه را زیبنده هنر و هنرمند نمی دانم و اتفاقن معتقدم آنها که هنر را دوست نمی دارند و همواره خواهان تحدید فعالیت های هنری بودند از این سکون و تعطیلی خرسندند و رضایت قلبی دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گالری ترانه باران نقاشی خط های طاهره الله دادیان را از عصر جمعه ـ 23 دی 1401 ـ به تماشا می گذارد.

این نمایشگاه جدید با عنوانِ موج های خفته برپا می شود.

طاهره الله دادیان متولد 1349 حائز رتبه برتر نقاشی خط در جشنواره شمسه و رتبه اول نستعلیق در جشنواره کتابت اسما حضرت معصومه را در کارنامه دارد و آثارش در کشورهای مختلفی مانند ایتالیا، ترکیه، کانادا، امارات و .

به نمایش درآمده است.

در آستانه این نمایشگاه، محبوبه کاظمی دولابی، مدیر نگارخانه ترانه باران متنی را در صفحه شخصی اش به اشتراک گذاشته است: روزهای سرد و سخت است که بدون تعارف حال هیچکس خوش نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته نگه داشتن درِ گالری ها ظلم مضاعف به هنرمندان است

بسته نگه داشتن درِ گالری ها ظلم مضاعف به هنرمندان است