مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 11:002023-01-11سياسي

وجود 1700 مدرسه تخریبی زیبنده استان برخورداری همچون بوشهر نیست


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: وجود هزار و 700 مدرسه تخریبی زیبنده استان برخورداری همچون بوشهر نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح چهارشنبه در دیدار مدیران نوسازی مدارس و خیرین مدرسه ساز استان بوشهر اظهار داشت: عدم آینده پژوهی و آمایش سرزمینی برای زیرساخت ها، نیازمند یک تحول بنیادین در نگرش مسئولین است.

وی با تشریح جایگاه مجموعه نوسازی توسعه و تجهیز مدارس و جامعه خیرین استان، با بیان اینکه از مهمترین زیرساخت ها و پیشرفت های توسعه و اقتدار در هر جامعه ساخت مدارس است، اظهار کرد: احداث مدارس کار بزرگی است که شما آن را متکفل شده اید.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر تکریم مردم و ضرورت توجه به جایگاه بین المللی بوشهر، اظهار کرد: اگر استان بوشهر دچار توقف شود، کشور نیز دچار مشکل خواهد شد؛ استان با این همه درآمد دچار مدارس تخریبی است که نیازمند نوسازی هستند در صورتی که استان های مصرفی کشور مدارس کمتر تخریبی دارند.

لزوم حل مشکل مدارس تخریبی آیت الله صفایی بوشهری با تاکید بر حل مشکل مدارس تخریبی استان، گفت: به طور جدی نیازمند یک نهضت در زمینه نوسازی و تجهیز مدارس استان می باشیم و با تشکیل یک شورای جامع از دستگاه های مؤثر نظیر بنیاد علوی، بنیاد مستضعفان، بنیاد برکت، شرکت های حوزه نفت، پت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 1700 مدرسه تخریبی زیبنده استان برخورداری همچون بوشهر نیست

وجود 1700 مدرسه تخریبی زیبنده استان برخورداری همچون بوشهر نیست