مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 11:052023-01-11پزشكي

تکمیل بیمارستان جایگزین فاطمه الزهرا (س) تسریع می شود


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر گفت: برای حل بخشی از مشکلات درمانی و افزایش سرانه تخت های بیمارستانی، به دنبال تسریع در تکمیل بیمارستان جایگزین فاطمه الزهرا (س) هستیم.

- بوشهر- رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر گفت: برای حل بخشی از مشکلات درمانی و افزایش سرانه تخت های بیمارستانی، به دنبال تسریع در تکمیل بیمارستان جایگزین فاطمه الزهرا (س) هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن پاپری زارعی صبح چهارشنبه در جریان بازدید از بیمارستان جایگزین فاطمه الزهرا (س)، دانشکده دندان پزشکی و مرکز بیماری های خاص بوشهر اظهار داشت: موضوع درمان مردم یکی از اولویت های مهم مدیریتی استان است.

وی افزود: این پروژه با زیربنای 17 هزار و 250 مترمربع در 5 طبقه، با دارا بودن 180 تخت بستری عمومی و ویژه است که در سال جاری با نگاه ویژه دولت سیزدهم به مسئله درمان و تسریع در تکمیل آن، 59 میلیارد تومان تخصیص اعتبار داشته است.

پاپری زارعی بابیان اینکه زیرساخت های خدمات بهداشتی و درمانی باید متناسب با جمعیت و استانداردهای لازم توسعه پیدا کند، گفت: برای دانشکده دندان پزشکی نیز از محل اعتبارات سفر رییس جمهور به استان 20 میلیارد تومان تخصیص اعتبار صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل بیمارستان جایگزین فاطمه الزهرا (س) تسریع می شود

تکمیل بیمارستان جایگزین فاطمه الزهرا (س) تسریع می شود