مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 11:052023-01-11سياسي

تشریح ادعای مربوط به اعتصاب غذای تعدادی از زندانیان زن در البرز


86 درصد از متهمان زن اغتشاشات البرز با اعمال نهادهای ارفاقی و تامین متناسب آزاد شده اند.

- ایسنا/البرز رییس کل دادگستری استان البرز گفت: 86 درصد از متهمان زن اغتشاشات البرز با اعمال نهادهای ارفاقی و تامین متناسب آزاد شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از رسانه قوه قضاییه، حسین فاضلی هریکندی بیان کرد: طی هفته گذشته مطالبی از سوی برخی متهمان و خانواده ‎های آن ها و یا در رسانه ‎های معاند در خصوص متهمان زن بازداشتی در ندامتگاه فردیس منتشر شده است.

وی در واکنش به ادعای رسانه های معاند مبنی بر عدم ارتکاب جرم توسط افراد بازداشت شده، گفت: متهمان زنی که در حال حاضر بازداشت اند، غالبا از اشخاصی هستند که با تشکیل شبکه در فضای مجازی جهت شرکت در اغتشاشات با تعیین زمان و مکان برای تجمع غیرقانونی فراخوان داده و یا نحوه ساخت مواد منفجره را آموزش می دادند و یا در صحنه تجمعات غیرقانونی مردم را به آشوب و اغتشاش و درگیری با ماموران تحریک و تشویق می ‎کردند.

رییس کل دادگستری استان البرز بیان کرد:از برخی از آن‎ها نیز مواد منفجره از قبیل کوکتل مولوتوف و نارنجک های دست ساز کشف شده است.

رییس کل دادگستری استان البرز در خصوص ادعای عدم رسیدگی به پرونده متهمان زن یا بلاتکلیفی آن‎ها اظهار کرد: کلیه متهمان به ویژه متهمان زن که از ابتدای اغتشاشات دستگیر شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح ادعای مربوط به اعتصاب غذای تعدادی از زندانیان زن در البرز

تشریح ادعای مربوط به اعتصاب غذای تعدادی از زندانیان زن در البرز