مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 11:172023-01-11اجتماعي

بارش برف اکثر استان های کشور را سفیدپوش کرد/تداوم هوای سرد و یخبندان


طی دو روز گذشته سازمان هواشناسی با صدور دو هشدار نارنجی از تشدید بارش برف و باران در بیش از 9 استان کشور خبر داد و اعلام کرد: دستگاه های امدادی و سایر دستگاه های اجرایی مرتبط، - ایسنا/تهران طی دو روز گذشته سازمان هواشناسی با صدور دو هشدار نارنجی از تشدید بارش برف و باران در بیش از 9 استان کشور خبر داد و اعلام کرد: دستگاه های امدادی و سایر دستگاه های اجرایی مرتبط، برای پیشگیری از خسارات احتمالی آماده باشند.

سازمان هواشناسی از ورود سامانه جوی همراه با بارش های شدید باران از روز دوشنبه تا پایان روز سه شنبه خبر داد و اعلام کرد: از روز دوشنبه در اکثر نقاط کشور بارش باران، گاهی توأم با رعدوبرق و وزش باد شدید موقت، کاهش نسبی دما پیش بینی می شود.

80درصد از خیابان ها و معابر سطح شهر اردبیل برف روبی شده است شهردار اردبیل با اشاره به برفروبی 80 درصد از خیابان ها و معابر سطح شهر اردبیل گفت: با تلاش نیروهای خدمات شهری 150 دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین برای برف روبی در شهر اردبیل فعال شده است.

محمود صفری 21 دی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ساعات اولیه بارش برف تمامی نیروهای شهرداری با بهره گیری از 150 دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین تاکنون بالای 80 درصد از خیابان ها و معابر سطح شهر را برف روبی کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف اکثر استان های کشور را سفیدپوش کرد/تداوم هوای سرد و یخبندان

بارش برف اکثر استان های کشور را سفیدپوش کرد/تداوم هوای سرد و یخبندان