مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 11:202023-01-11سياسي

انتقاد نقوی حسینی از وزارت خارجه دولت رییسی


وزارت خارجه آن چابکی و تحول گرایی و جنب و جوش لازم را از خودش نشان نمی دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از نامه نیوز، دولت سیدابراهیم رییسی با شعارهایی همچون اجرای مقتدرانه برجام، پیوند نزدن سیاست خارجی به اقتصاد، نگاه به شرق و تقویت همکاری با همسایگان در حوزه سیاست خارجی آغاز به کار کرد اما یکی پس از دیگری این شعارها نتیجه معکوس داد.

غربی ها اعلام می کنند پرونده مذاکرات برجامی را بستند، وزیر اقتصاد اعلام کرد اتفاقات در حوزه سیاست خارجی همچون جنگ اوکراین عامل تشدید نرخ تورم در کشور شد.

، رییس جمهور چین در سفر به عربستان پای بیانیه هایی را امضا کرد که عملا نشانه به بایگانی رفتن قرارداد 25 ساله تهران و پکن بود و در آخرین اتفاق نیز عراق به جمع کشورهایی پیوست که از عبارت جعلی برای خلیج فارس استفاده می کند.

سیدحسین نقوی حسینی در گفتگو با نامه نیوز درباره وضعیت سیاست خارجی در دولت سیدابراهیم رییسی گفت: اغتشاشات اخیر در ایران روی غرب برای ادامه مذاکرات برجامی با ایران تأثیر منفی گذاشت و باعث بی رغبتی اروپا و آمریکا برای ادامه گفتگوها شد چون معاندین وضعیت ایران را در فضای مجازی و رسانه ای طوری به کشورهای غربی منعکس می کنند که گویی جمهوری اسلامی سرنگون و در ایران انقلاب شد بنابراین باید منتظر تغییر و استقرار نظام جدید سیاسی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد نقوی حسینی از وزارت خارجه دولت رییسی

انتقاد نقوی حسینی از وزارت خارجه دولت رییسی