مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 11:252023-01-11سياسي

دریادار ایرانی: باید از نقطه دفاع بر دشمن بتازیم


اگر بخواهیم در هندسه قدرت جایگاه خود را حفظ کرده و این درخت که ریشه 1400 ساله دارد تنومند بماند، راهی جز آنکه از باور خود دفاع کرده و از نقطه دفاع بر دشمن بتازیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، امیر دریادار شهرام ایرانی در آیین آغاز به کار نخستین مدرسه قرآنی شبانه روزی حفظ و آشنایی با مفاهیم قرآن کریم در منطقه یکم امامت نداجا اظهار داشت: آنچه در هندسه قدرت رقم می خورد این است که آن هایی که در حوزه قدرت قد علم می کنند به نوعی زده شوند.

 وی ادامه داد: دشمن امروز صرفاً بر تجهیزات تکیه نداشته و بر روی تقویت اعتقادی نیروهای خود کار می کند و به عبارتی آنچه دشمن امروز در اختیار دارد صرفاً تجهیزات نیست چون تجهیزات را هم باید انسان ها و نیروهای انسانی به کار گیرند و به همین سبب بر روی تقویت مباحث اعتقادی نیروهای خود کار می کند.

  فرمانده نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: اینگونه نیست که یک سرباز، خلبان و ملوان آمریکایی 10 هزار مایل را طی کرده و وارد حوزه دریایی عمان و خلیج فارس و منطقه غرب آسیا شود و بخواهد حرکتی انجام دهد.

  دریادار ایرانی تأکید کرد: بدون شک دشمن درحال کار در حوزه اعتقادی خویش بوده که از نظر ما اعتقادی نیست لذا امروز که این گام مهم یعنی تاسیس اولین مدرسه قرآنی در منطقه یکم امامت نداجا برداشته شد زمینه ای برای شکل گیری و مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریادار ایرانی: باید از نقطه دفاع بر دشمن بتازیم

دریادار ایرانی: باید از نقطه دفاع بر دشمن بتازیم