مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 11:262023-01-11سياسي

خط 2 قطارشهری کرج دهه فجر به بهره برداری می رسد/ افتتاح 35 مدرسه تا پایان سال


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، در گفت وگوی ویژه خبری که شامگاه سه شنبه در استودیو شهید قاسم سلیمانی صدا و سیمای البرز صورت گرفت، ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) به تمامی مردم شریف استان به تشریح اقدامات و برنامه های توسعه ای استان البرز در حوزه های مختلف پرداخت.

وی با اشاره به روند پیشرفت پروژه قطار شهری کرج بعنوان یک مطالبه 20 ساله مردم کلانشهر کرج، ادامه داد: به دفعات از این پروژه بازدید داشته ام و درصدد هستیم که از ایستگاه 45 متری گلشهر تا ایستگاه آیت الله طالقانی که در مجموع 5 ایستگاه می شود را در دهه مبارک فجر امسال به بهره برداری برسانیم.

عبداللهی گفت: طبق تعهد پیمانکار در دهه فجر سال آینده نیز خط 2 قطار شهری کرج به صورت کامل در مجموع با 10 ایستگاه مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی افزود: در شهر کرج 11 هزار تاکسی داریم و به طور قطع باید درصدد افزایش و نوسازی تاکسی ها باشیم و اتوبوس هایی نیز خریداری شده که به مرور به سیستم حمل و نقل استان اضافه می شود و انتظار می رود که فرهنگ سازی در خصوص استفاده از وسایل نقلیه عمومی در دستور کار قرار گیرد.

استاندار البرز گفت: برنامه ریزی و اقدام برای رسیدگی به مطالبات و نیازهای مردم و جبران عقب ماندگی ها از اهداف عالی دولت مردمی سیزدهم است که ما هم در است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط 2 قطارشهری کرج دهه فجر به بهره برداری می رسد/ افتتاح 35 مدرسه تا پایان سال

خط 2 قطارشهری کرج دهه فجر به بهره برداری می رسد/ افتتاح 35 مدرسه تا پایان سال