مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 11:302023-01-11اقتصادي

آزادی 60 زندانی همدانی به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی


مدیرعامل ستاد دیه استان همدان اعلام کرد: با پیگیری ستاد دیه و کمک خیرین و مردم نیکوکار 60  زندانی به مناسبت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی از زندان های استان همدان آزاد شدند.

- ایسنا/همدان مدیرعامل ستاد دیه استان همدان اعلام کرد: با پیگیری ستاد دیه و کمک خیرین و مردم نیکوکار 60  زندانی به مناسبت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی از زندان های استان همدان آزاد شدند.

یدالله روحانی منش اظهار کرد: مجموع بدهی این مددجویان حدود 154 میلیارد ریال بود که 22 میلیارد ریال آن با پذیرش اعسار قسط بندی شد، 88 میلیارد ریال آن از سوی شکات پرونده بخشیده شد و چهار میلیارد و 500 میلیون ریال از سوی خانواده زندانیان تأمین و به شکات پرداخت شد.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان از پرداخت 23 میلیارد ریال تسهیلات بانکی و 16 میلیارد ریال به صورت بلاعوض به منظور تسویه بدهی این 60 زندانی و مختومه شدن پرونده قضایی آنها خبر داد.

وی با بیان اینکه سه نفر از زندانیان آزاد شده زن و بقیه مرد هستند، گفت: دو نفر از آزادشدگان به علت ناتوانی در پرداخت دیه ناشی از حوادث کار، 44 نفر محکومیت مالی و هشت نفر به علت عجز در پرداخت مهریه زندانی شده بودند.

روحانی منش با اشاره به اینکه دو زندانی جرائم غیرعمد نیز توسط هیأت زینبیون(فعالان رسانه ای استان همدان) به نیت سردار قاسم سل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 60 زندانی همدانی به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی

آزادی 60 زندانی همدانی به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی