مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 11:352023-01-11سياسي

سواد رسانه ای نیاز مبرم و اساسی جامعه است


استاندار گیلان با تأکید بر لزوم توجه به سواد رسانه به عنوان نیاز ضروری امروز گفت: دستاوردهای دولت مردمی سیزدهم نباید از نگاه تیزبینانه خبرنگاران دور بماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسدالله عباسی پیش از ظهر چهارشنبه در اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر گیلان اظهار کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه در تحقق جهاد تبیین اقدامات خوبی انجام دادند.

وی با تاکید بر توجه ویژه به جهاد تبیین در بخش های مختلف، افزود: جهاد تبیین امروز باید به عنوان یک تکلیف و مطالبه عمومی تبدیل شود.

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه در پیچ حساس تاریخی قرار داریم، گفت: شفافیت و روایت پردازی های درست و حقیقی نقطه مقابل روایت سازی های دروغین دشمن است .

عباسی با بیان اینکه خفقان رسانه ای در دنیا حاکم است، اضافه کرد: آزادی رسانه در غرب و استکبار جهانی مرده است و هیچ ماهیتی ندارد.

وی با اشاره به فشارهای رسانه ای دشمن علیه نظام اسلامی، افزود: دشمن در جنگ سخت بر توانمندی های نظامی ایران اسلامی واقف است اما جنگ ترکیبی را حربه قرار داده است.

استاندار گیلان با تاکید بر تقویت سواد رسانه ای در جامعه، بیان کرد: سواد رسانه ای نیاز مبرم و اساسی جامعه امروز در لایه های مختلف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سواد رسانه ای نیاز مبرم و اساسی جامعه است

سواد رسانه ای نیاز مبرم و اساسی جامعه است