مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 11:402023-01-11سياسي

اولین مهمانان ایستگاه فضایی سال 2023 در شرف پرتاب


شرکت فضایی اسپیس ایکس و ناسا پرتاب فضانوردان ماموریت کرو-6 به ایستگاه فضایی بین المللی را برای اواسط ماه فوریه(بهمن-اسفند) برنامه ریزی کرده اند.

- شرکت فضایی اسپیس ایکس و ناسا پرتاب فضانوردان ماموریت کرو-6 به ایستگاه فضایی بین المللی را برای اواسط ماه فوریه(بهمن-اسفند) برنامه ریزی کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اسپیس، اولین گروه از فضانوردان در سال 2023 سوار بر کپسول دراگون به زودی به فضا می روند.

ناسا و اسپیس ایکس اواسط ماه فوریه را برای پرتاب ماموریت بعدی فضانوردان به ایستگاه فضایی بین المللی(ISS) در نظر گرفته اند.

یک موشک فالکون 9 اسپیس ایکس چهار فضانورد را سوار بر کپسول دراگون به ایستگاه فضایی بین المللی می برد و آنها برای تقریباً شش ماه برای انجام تحقیقات در این ایستگاه اقامت می کنند.

کرو-6 دهمین پرواز سرنشین دار اسپیس ایکس و چهارمین پرواز کپسول دراگون خواهد بود که ماموریت های دمو-2، کرو-2 و اکسیوم اسپیس 1 را نیز انجام داده است.

فرمانده این ماموریت استفان بوون(Stephen Bowen) و خلبان آن وودی هوبرگ(Woody Hoburg) خواهند بود که در کنار آنها سلطان النیادی(Sultan Al Neyadi)، فضانورد امارات متحده عربی و متخصص ماموریت آژانس فضایی روسیه یعنی آندری فدیایف(Andrey Fedyaev) حضور خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین مهمانان ایستگاه فضایی سال 2023 در شرف پرتاب

اولین مهمانان ایستگاه فضایی سال 2023 در شرف پرتاب