مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 11:502023-01-11بين الملل

آمریکا و کانادا در مکزیک هم علیه روسیه و ایران رایزنی کردند


کانادا اعلام کرد که نخست وزیر این کشور طی دیدار دوجانبه با رییس جمهور آمریکا در مکزیک، درباره طیفی از موضوعات شامل روابط دوجانبه، جنگ اوکراین و ایران رایزنی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، همزمان با ادامه مواضع خصمانه غرب علیه ایران و روسیه، سران آمریکا و کانادا از فرصت حضور همزمان در مکزیکوسیتی استفاده و علیه تهران و مسکو رایزنی کردند.

دفتر جاستین ترودو نخست وزیر کانادا بیانیه ای درباره دیدار ترودو با جو بایدن رییس جمهور آمریکا در مکزیکوسیتی پایتخت مکزیک منتشر کرد؛ دیداری که به دنبال سفر آنها به مکزیک برای حضور در نشست سه جانبه سران آمریکا، کانادا و مکزیک انجام شد.

بنا بر روایت دفتر جاستین ترودو، آنها درباره طیف وسیعی از موضوعات دوجانبه و جهانی صحبت کردند و نخست وزیر ترودو رییس جمهور بایدن را برای سفر به کانادا دعوت کرد.

رییس جمهور در ماه مارس از کانادا دیدن خواهد کرد .

در ادامه بیانیه آمده که تاکید بر اهمیت حیاتی تجارت، رقابت و زنجیره تامین در میان کشورهای آمریکای شمالی از جمله مواد معدنی و نیمه رسانا از جمله موارد مورد گفت و گوی ترودو و بایدن در مکزیک بود.

دفتر ترودو همچنین خبر داد که نخست وزیر کانادا و رییس جمهور آمریکا بر تعهد مشترکشان در زمینه دفاع از آمریکای شمالی تاکید کردند و همچنین به صحب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا و کانادا در مکزیک هم علیه روسیه و ایران رایزنی کردند

آمریکا و کانادا در مکزیک هم علیه روسیه و ایران رایزنی کردند