مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 11:552023-01-11ورزشي

برگزاری مرحله نهایی جشنواره حفظ قرآن بسیج از 24 دی


مرحله نهایی دهمین دوره جشنواره حفظ قرآن بسیج با عنوان الحافظون از 24 دی ماه آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس مرحله نهایی دهمین دوره جشنواره حفظ قرآن بسیج با عنوان الحافظون از 24 دی ماه آغاز می شود.

این جشنواره توسط سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ برگزار می شود و در قرار است همزمان با مرحله نیمه نهایی مسابقات سراسری قرآن بسیج آغاز شود.

این دوره از مسابقات از تاریخ 24 تا 27 دی ماه در دو گروه آقایان و بانوان و در سه مقطع سنی 7 تا 10 سال، 11 تا 15 سال و بالای 16 سال برگزار می شود.

در مقطع سنی هفت تا 10 سال رقابت ها در رشته های حفظ یک، سه و پنج جزء قرآن برگزار و در مقطع سنی 11 تا 15 سال و بالای 16 سال جشنواره در رشته های حفظ یک، سه، پنج، پانزده، بیست و حفظ کل قرآن برگزار خواهد شد، در این مقطع سنی رقابت در رشته های قرائت تحقیق تقلیدی، قرائت تحقیق و قرائت ترتیل ویژه بانوان و آقایان نیز خواهیم بود.

مسابقات مربوط به رشته های حفظ و قرائت در هر سه مقطع تحصیلی در بسیج ناحیه شهید محلاتی تهران بزرگ برگزار می شود و علاوه بر رشته های فوق یک سری رشته ها همچون نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، بخش خانوادگی شامل پدر، مادر، فرزند زیر 10 سال و بالای 10 سال و گروهی ویژه گروه های سه نفره برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مرحله نهایی جشنواره حفظ قرآن بسیج از 24 دی

برگزاری مرحله نهایی جشنواره حفظ قرآن بسیج از 24 دی