مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 11:552023-01-11اجتماعي

خدمت رسانی تمامی دستگاه های اجرایی برای بحران سرما در قوچان


بر اساس پیش آگهی های صورت گرفته بارش برف و سرمای سرد سیبری در منطقه شرق کشور علی الخصوص قوچان منجر به خدمت رسانی تمامی دستگاه های اجرایی برای مقابله و عبور از این بحران شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بنا بر تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی استان خراسان رضوی به ویژه شهرستان قوچان که تحت تأثیر سامانه بارشی قرارگرفته علاوه بر بارش برف منجر به کاهش دما طی روزهای آینده خواهد شد.

بانفوذ این سامانه جوی سرد سیبری به منطقه به ویژه قوچان از صبح امروز (چهارشنبه) افت شدید و قابل ملاحظه دما در این شهرستان رخ داده است و موجب بروز کولاک شدید در محورهای مواصلاتی علی الخصوص محور قوچان-چناران شده است.

حداکثر دمای پیش بینی شده طی این روزها در گرم ترین ساعات به منهای 13 درجه سانتی گراد و در ساعات پایانی شب به منهای 22 درجه سانتی گراد رسید که این مسئله موجب یخبندان و بروز یخ زدگی در سطح شهرستان و آسیب هایی همچون یخ زدگی لوله ها، سرمازدگی در سطح باغات و گلخانه ها شد.

خدمت رسانی تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان برای بحران سرما در قوچان رییس شورای هماهنگی مدیریت بحران قوچان نیز با اشاره به خدمت رسانی کامل همه دستگاه های اجرایی در شرایط بحرانی پیش رو گفت: اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای با 3 دستگاه لودر 7 دستگاه گریدر، 9 دستگاه شن و نمک پاش و یک دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی تمامی دستگاه های اجرایی برای بحران سرما در قوچان

خدمت رسانی تمامی دستگاه های اجرایی برای بحران سرما در قوچان