مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 12:202023-01-11اجتماعي

سطح سرانه مدارس غیردولتی قزوین پایین تر از استاندارد کشوری است


معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت توسعه گفت: میانگین سرانه مدارس غیرانتفاعی و سایر مراکز علمی غیردولتی در کشور 13 درصد است اما این میزان در استان قزوین 11 درصد است و از استاندار محترم تقاضا داریم در این راستا کمک کنند .

- ایسنا/قزوین معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت توسعه گفت: میانگین سرانه مدارس غیرانتفاعی و سایر مراکز علمی غیردولتی در کشور 13 درصد است اما این میزان در استان قزوین 11 درصد است و از استاندار محترم تقاضا داریم در این راستا کمک کنند تا ظرفیت مراکز غیر دولتی در استان افزایش یابد.

احمد محمودزاده در جلسه شورای آموزش و پرورش استان قزوین که چهارشنبه 21 دی 1401 در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: تداوم و استمرار انقلاب اسلامی نیازمند تربیت نیروی انسانی با روحیه جهادی است و در بیانیه گام دوم انقلاب تعلیم و تربیت رکن اصلی تحول سازی و نیروی انسانی بزرگترین سرمایه کشور عنوان شده است.

وی با بیان اینکه نیروی انسانی مدنظر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی باید دارای برجستگی های علمی، اخلاقی و عقیدتی باشد، افزود: به دنبال این هستیم که انسانی در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنیم و قطعاً زمینه سازی این تربیت باید در مدارس کلید بخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سطح سرانه مدارس غیردولتی قزوین پایین تر از استاندارد کشوری است

سطح سرانه مدارس غیردولتی قزوین پایین تر از استاندارد کشوری است