مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 12:212023-01-11اقتصادي

اعتصاب غذای تعدادی از زندانیان زن در البرز پایان یافته است


اعتصاب غذای تعداد معدودی از متهمان زن مربوط به اغتشاشات اخیر در ندامتگاه فردیس در تاریخ 12 دی آغاز شد و طی صحبت هایی که مدیران زندان و سایر زندانیان با اعتصاب کنندگان داشتند، - همه آن ها بین 3 تا 5 روز بعد به اعتصاب خود پایان دادند، لذا پایان اعتصاب با تمایل خود زندانیان بوده و هیچ تهدیدی وجود نداشته است.

/ میزان به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس کل دادگستری البرز گفت: 86 درصد از متهمان زن اغتشاشات البرز با اعمال نهادهای ارفاقی و تامین متناسب آزاد شده اند.

طبق گزارش روز چهارشنبه ایرنا از دادگستری البرز، حسین فاضلی هریکندی درخصوص ادعاهای مربوط به اعتصاب غذای تعدادی از زندانیان زن این استان بیان کرد: طی هفته گذشته مطالبی از سوی برخی متهمان و خانواده ‎های آن ها و یا در رسانه ‎های معاند در خصوص متهمان زن بازداشتی در ندامتگاه فردیس منتشر شده است.

وی در واکنش به ادعای رسانه های معاند مبنی بر عدم ارتکاب جرم توسط افراد بازداشت شده، گفت: متهمان زنی که در حال حاضر بازداشت اند، غالبا از اشخاصی هستند که با تشکیل شبکه در فضای مجازی جهت شرکت در اغتشاشات با تعیین زمان و مکان برای تجمع غیرقانونی فراخوان داده و یا نحوه ساخت مواد منفجره را آموزش می دادند و یا در صحنه تجمعات غیرقانونی مردم را به آشوب و اغتشاش و درگیری با ماموران تحریک و تشویق می ‎


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتصاب غذای تعدادی از زندانیان زن در البرز پایان یافته است

اعتصاب غذای تعدادی از زندانیان زن در البرز پایان یافته است