مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 12:272023-01-11ورزشي

بیوگرافی ورزشی اکبر خزایی تنها داور حرفه ای بدنسازی ifbb pro از ایران


اکبر خزایی، (زاده 20 مرداد 1359 تهران، شهرری) است.

وی در حال حاضر یکی از داوران حرفه ای بدنسازی از ایران در فدراسیون حرفه ای بدنسازی جهان (ifbb_pro) یا همان NPC می باشد و عناوین دیگری از قبیل مربی تیم ملی فیتنس، - اکبر خزایی، (زاده 20 مرداد 1359 تهران، شهرری) است.

وی در حال حاضر یکی از داوران حرفه ای بدنسازی از ایران در فدراسیون حرفه ای بدنسازی جهان (ifbb_pro) یا همان "NPC" می باشد و عناوین دیگری از قبیل مربی تیم ملی فیتنس، مربی حرفه ای بین المللی کشور و … را در کارنامه خود به یدک می کشد؛ به همین منظور برای آشنایی بیشتر با این چهره بین المللی ورزشی و داور حرفه ای بدنسازی، در این نوشته به شرح زندگینامه و بیوگرافی حرفه ای وی آشنا می شوید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سایت اکبر خزایی، در شرح زندگینامه اکبر خزایی باید بگوییم، وی در تاریخ 20/ مرداد/ 1359 در تهران محله 13 آبان شهر ری متولد شده است.

او ورزش را از سال 1368 در 9 سالگی با رشته های تکواندو و کشتی آغاز نمود و از سال 1373 در سن 14 سالگی وارد رشته بدنسازی شد، خزایی دانش آموخته رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد واحد یادگار امام شهرری و هم اکنون ساکن تهران می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیوگرافی ورزشی اکبر خزایی تنها داور حرفه ای بدنسازی ifbb pro از ایران

بیوگرافی ورزشی اکبر خزایی تنها داور حرفه ای بدنسازی ifbb pro از ایران