مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 12:272023-01-11اجتماعي

چه تعداد دانش آموز بازمانده از تحصیل در قزوین وجود دارد؟


مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: سال گذشته تعداد افراد بازمانده از تحصیل استان قزوین 923 نفر بوده که خوشبختانه این عدد پایین ترین میزان در کل کشور بوده است.

- ایسنا/قزوین مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: سال گذشته تعداد افراد بازمانده از تحصیل استان قزوین 923 نفر بوده که خوشبختانه این عدد پایین ترین میزان در کل کشور بوده است.

نقی سیاهکالی مرادی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان قزوین که چهارشنبه 21 دی 1401 در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: 24 تا 30 دی ماه هفته شوراهای آموزش و پرورش نامیده می شود و در استان قزوین با وجود 14 منطقه آموزش و پرورش 14 شورا برگزار می شود که در قزوین ریاست آن با استاندار و در شهرستان ها به ریاست فرمانداران و دبیری رؤسای آموزش و پرورش است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با بیان این نکته که در مجموع 188 نفر در شوراهای آموزش و پرورش استان عضویت دارند، گفت: از مهمترین اقداماتی که با همکاری شوراهای آموزش و پرورش انجام گرفته است باید به تکمیل پروژه مدرسه 12 کلاسه مسکن مهر در شهرستان الوند، تعمیر سیستم های گرمایشی، تجهیز کتابخانه و آزمایشگاه، تأسیس و تجهیز هنرستان های هنرهای زیبا، افزایش پهنای باند اینترنتی در مناطق محروم به منظور بهره مندی از آموزش های غیرحضوری در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه تعداد دانش آموز بازمانده از تحصیل در قزوین وجود دارد؟

چه تعداد دانش آموز بازمانده از تحصیل در قزوین وجود دارد؟