مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 12:552023-01-11سياسي

معاون وزیر آموزش و پرورش: 25 درصد مدارس دولتی طی دو سال آینده هیات امنایی می شوند


معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی گفت: نگاه دولت این است که طی 2 سال آینده 25 درصد مدارس دولتی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، احمد محمودزاده در جلسه شورای آموزش و پرورش که پیش از ظهر امروز در سالن شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش، اظهار کرد: این هفته فرصتی است برای ارزیابی عملکرد شرکای آموزش و پرورش در جهت ارتقاء شاخص های آموزشی و پرورشی کشور است.

وی افزود: مهمترین و بزرگترین سرمایه کشور نیروی انسانی می باشد و در بیانیه گام دوم انقلاب اشاره خوبی به این موضوع شده است.

معاون وزیر آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: نیروی انسانی توانمند علاوه بر نقش آفرینی در تداوم و استمرار انقلاب اسلامی، در حفظ و گسترش دستاوردهای آن سهیم هستند.

رییس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی ادامه داد: برای آموزش و پرورش به تنهایی امکان پذیر نیست که برای 15 میلیون دانش آموز سراسر کشور امکان طراحی و مهندسی فراهم آورد و عامل تمدن سازی، جامعه سازی و خود سازی شود.

محمودزاده یاد آور شد: برای اینکه آموزش و پرورش در کشور موثر واقع شود نیازمند مشارکت همگانی و تبدیل شدن نهاد تعلیم و تربیت به یک اولویت در گفتمان های رسمی و غیر رسمی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر آموزش و پرورش: 25 درصد مدارس دولتی طی دو سال آینده هیات امنایی می شوند

معاون وزیر آموزش و پرورش: 25 درصد مدارس دولتی طی دو سال آینده هیات امنایی می شوند